.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده مجلس: جرات نمی‎کنیم از رئیس جمهور سوال کنیم

«همین الان علی مطهری حرف سوال از رئیس جمهور را می‏زند، می‎خواهند پوستش را بکنند، چه برسد به اینکه بخواهیم این کار را اجرا هم بکنیم!» این بخشی از سخنان رضا اکرمی در گفت‎وگو با خبرآنلاین است.

این نماینده تهران که می‎گفت رئیس جمهور با هر ادبیاتی، باید به قانون عمل کند و قانون مدار و قانون محور باشد، ادامه داد: این به صلاح مملکت خواهد بود.

وی در پاسخ به اینکه برای ارائه دو هزار میلیارد تومان بودجه مترو به شهرداری‎ها به عنوان یک قانون اجرا نشده از سوی دولت، چه اقدامی کرده‎اند؟، گفت: بارها در قالب تذکر و دیدارهای خصوصی و عمومی این موضوع را به رئیس جمهور گوشزد کرده‎ایم. ولی ایشان تمایلی ندارند که به این قانون عمل کنند.

اکرمی در پاسخ به اینکه حال نمایندگان چه باید بکنند؟ هم گفت: راه‏های قانونی بسیاری وجود دارد. مثل سوال از رئیس جمهور یا استیضاح. اما فعلا جرات نمی‎کنیم از این راه‌ها استفاده کنیم.

توضیح اکرمی برای این عدم جرات هم جالب بود. او گفت: از شما اهالی رسانه می‎ترسیم که کاسه از آش داغ‌تر هستید! همین الان علی مطهری حرف سوال از رئیس جمهور را می‏زند، می‎خواهند پوستش را بکنند، چه برسد به اینکه بخواهیم این کار را اجرا هم بکنیم!

نماینده تهران در پاسخ به اینکه «رسانه‎ها پوست اقای مطهری را می‎کنند؟» هم گفت: خودتان می‎دانید منظورم چیست. بیشتر از این هم به صلاح نیست من چیزی بگویم./خبرآنلاین


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.043 seconds.